Torsdagsplugg

Jag har varit duktig på morgonen. Ätit en brakfrukost och renskrivit protokoll från förra veckans nationsstyrelsemöte. Nu är det dags att dra på mig lite smink. Snart har jag seminarium i polisrätt och efter det ska jag träffa arbetsgruppen för att se över föreningskonventets stadgar. Spännande va?

Resten av dagen viger jag till min PM. Kul, skrämmande, förtvivlande... Ja, det är ganska många känslor jag har.. Tack och lov är det torsdag, snart fredag!

Att inte äta socker går bra. Julle åt upp godisarna igår som jag hade ställt bort. Bra, då frestas jag än mindre. Det är faktiskt jättelätt att inte äta socker på flera dagar. Jag gör ju faktiskt inte det på veckorna när jag tänker efter, om jag inte tar en kaka på nationen till eftermiddagsfikat, men det är inte ofta.. För det första för att det sällan finns någon kaka och för det andra för att de oftast inte brukar vara så goda faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0