Tired

Jag är så trött, i både kropp och själ. Igår pluggade jag till efter tio så huvudet är inte riktigt med idag, men det kommer väl under dagen. Jag har sovit alldeles för länge, men får ta igen det ikväll istället. Det är svårt att kliva upp i tid när jag är trött och ligger i en varm säng i Stockholm.

Idag ska jag försöka skaffa mig ett sommarjobb, åka tillbaka till Uppsala, gå på föreläsning och plugga. Kvällen består av träning och sedan ska jag fila på sommarjobbsansökningar. Det ser mörkt ut på den fronten så det är mitt största orosmoment just nu. Och sedan ska jag ligga i sängen innan 22. Det är ohållbart att vara så här trött.

Dags att göra sig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lycka till idag.

Kramisar

2011-03-10 @ 12:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0