TGIF

Jag älskar att vakna till strålande sol! Det är ljust och klarblå himmel ute idag. Ljuvligt! Ännu bättre att det är fredag och snart helg. För övrigt kommer det kännas ännu bättre på måndag för då är det ljusare på kvällen också eftersom vi ställer om klockan natten mot söndag. 

Har frukostat färdigt och ska göra mig i ordning för dagen. Ett seminarium i miljörätt väntar och sedan ska jag plugga på nationen. Det serveras palt i Majs idag och det får jag inte gå miste om. Förra gången missade jag det, men vill inte göra det nu. Okej, det är ju inte som mormors palt, men det är palt. Långt ifrån lika gott, men gott!

Vid 17 ska jag på ett yogapass och ikväll är jag bjuden på tapas på Tilltugg av Elin och Nina. Det kommer bli festligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0