Snabba puckar

Om dagarna går fort nu, hur snabbt går de då när man bli gammal? Igår förmiddag åt jag lunch och pluggade på Stockholms universitet med Johanna. Åkte och lämnade igen min trasiga väska, gick finfint. Men nu ångrar jag att jag inte tog pengarna istället för en ny väska. Sedan blev det take away till middag. Det blir lätt så nu när Julle inte har något kök eftersom han renoverar.

Tillbaka till Uppsala i morse för basgruppsmöte och seminarium och sedan iväg till stallet. Jag fick rida stallets dressyrstjärna och jag stormtrivdes. Jag hade lätt kunnat ta med honom hem! Åh, vad jag gillar hästar! Jag fattar egentligen inte förrän nu hur mycket jag saknat de små liven..

Ikväll har jag handlat, lagat mat, tvättat och pluggat. Inte kul, men nyttigt! Nu måste jag dock stänga mina gröna för imorgon har jag bokat in träning på morgonen, annars får jag inte ihop mina träningspass denna vecka. God natt!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sov så gott, härligt att höra om din passion.

Goa pappsenkramisar

2011-03-01 @ 23:37:22
Postat av: Bullen

Små liven....tycker dom är ganska stora..

2011-03-02 @ 07:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0