När jag fyllde 23 år

Vilken födelsedag! Den började med seminarium och sedan åkte jag hem för att mikroplugga. Fick ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut på Luthagens Livs. Alex ville bjuda mig på lunch så jag packade ihop och begav mig till Lutis för pakethämtning. Sedan möte jag upp Alex, Linn och Henrik för sushibuffé och sedan fika på Årummet.

Resten av dagen har jag tillbringat med min iphone4. Ja, ni läste rätt. Paketet innehöll en sådan som jag fått av min pappa. Hur snäll är han inte? Supersnäll! Och hur glad är jag? Jo, jätteglad! Hela eftermiddagen satt jag i Boden på nationen och fixade med telefonen. Bjöd på lite tårta och fortsatte sedan att fiffla med telefonen. Jag är såld på Apple!

Ikväll har jag och Julle ätit middag på Grill. Först en förrätt som bestod av vitlöksbröd med skaldjur och citron och sedan Lamm Asado, helt vitlöks- och örtmarinerad lamm. Underbart gott och potatisgratängen var nog den godaste jag någonsin ätit! Smarrigt, jag gillar god mat jag!

Nu ligger jag i sängen helt utslagen. Summa summarum: Det har varit en väldigt bra födelsedag med många gratulationer!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ååååh, Iphone4... :)

2011-03-22 @ 11:55:55
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0