Morgonträning

Åh, vad skönt det är att gå ut i solen efter kl 8 och ha tränat. Jag var lite trött i morse, men det var som bortblåst när jag väl satte mig på cykeln och trampade mot SATS. Nu är jag hemma och har precis fyllt magen med mat. Jag ska göra mig i ordning och sedan är det dags för basgruppsmöte vid tio, lunch, seminarium vid ett och sedan åker jag till Stockholm vid fem. Jag och Julle har bjudit in oss själv på middag hos familjen Rabe och där ska jag plugga medan Julle innebandytränar. En nästan helt vanlig kväll med andra ord. 


För att förgylla dagens annars trista inlägg bjuder jag på en bild på min syster. Min plan är att åka och hälsa på i helgen. Behöver jag säga att jag längtar?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag gillar det nya utseendet på bloggen. :) Mer bilder bara, dock på dig Love. ;) Ska bli underbart att få rå om dig i helgen!!

2011-03-09 @ 17:34:35
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Vad härligt för er.

Önskar er en jätteskön Helg.

Goa pappsenkramisar till er båda

2011-03-10 @ 11:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0