Middag på bordet

Det är långt ifrån varje dag som jag kommer hem och det står middag på bordet. Det är så sällsynt att jag bara kan räkna det på ett finger. Från och med idag kan jag räkna på två fingrar. Julle hade gräddat plättar, så jag blev serverad plättar, sylt och glass. Sedan undrar jag hur vimsig jag är egentligen för jag hade ju önskat det (i varje fall glassen till, det får mig att tänka på mormor), jag visste att han skulle laga det men ändå hann jag glömma bort det på ungefär 30 minuter och smaskade i mig middag på förvaltningsnämndsmötet. Så två middagar blev det idag, tack och lov med måtta!

Resterande tid av kvällen har gått åt till frö-snacksbak, renskrivande och sedan hyrde vi en riktigt dålig film som inte handlade om något alls. Vi såg inte ens färdig den utan nu är det läggdags. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0