Mattips

Idag bjuder jag på ett mattips, husmorderlig som jag är. Jag och Julle lagade det ikväll och det blev riktigt gott. Kika in här. Jag gjorde lite små förändringar som att servera quinoa istället för ris och pressade i en vitlöksklyfta i gurkyoghurten. Det är värt en provomgång tycker jag för det slank ner fint i magen på Börjegatan.

I förrgår beställde jag hem ett nytt mobilt bredband som består av en router. Så nu surfar jag trådlöst i hela lägenheten och har en mobilt USB-stick som jag kan ta med mig när jag åker iväg någonstans. Bättre än mitt tidigare bredband som var onödigt stort om man ser till hur de har utvecklats från två och ett halvt år sedan till idag. Så nu kan vem som helst komma hem till mig och surfa, även trådlöst med mobilen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0