Helgen

Gårkvällen spenderades ute i Gubbängen hos Anna, Johan och Lova. Det serverades smarrig lasagne och sedan såg vi Smartare än en femteklassare. Det var minsann lite klurigt, men roligt. Jag gillar ju frågesporter, som ni redan vet. Vi fortsatte frågesportandet med Buzz och jag lyckades vinna en gång. Eftersom jag fyller år imorgon fick jag en present av dem, jag visar den senare!

Nu sitter jag på tåget tillbaka till Uppsala. Det är städdag på nationen idag och jag, i egenskap av FKO (föreningskonventets ordförande), är ansvarig. Det låter inte så farligt som det är, jag ska bara dela ut städområden och se till att föreningarna faktiskt städar och inte försöker smita hem :-)

Ikväll vankas födelsedagsfika hemma hos mig med mina finaste. Det kan inte bli så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0