Fullspäckad dag

Imorse var jag trött, jag lyckades pallra mig ur sängen först vid 8.20. Jag minns inte sist jag sov så länge på en vardag! Jag gjorde mig i ordning och åkte tillbaka till Uppsala för basgruppsmöte och sedan lunch på Norrlands med Linn och Alex. Efter det hade jag seminarium och sedan fikade jag (läs: drack te) med Malin och Alex innan jag satte igång med renskrivandet. Jag har lagt upp en plan och en deadline. Det lugnar mig lite. Att jag redan idag har misslyckats med den tar jag igen imorgon. Klockan är ställd på 06.00. Ljuva morgon.

Ikväll har jag varit på föreningskonventsmöte och sedan lagat matlådor, impregnerat mina nya skor och renskrivit ett protokoll. Mer än så hann jag inte med så därför kompenserar jag med en tidig morgon.

Nu ligger jag och stirrar in i Blå huset, grannhuset, som har en enerverande lampa i trappuppgången som blinkar konstant. Det ser lite spöklikt ut och blinkandet får jag nog sova med. Jag drar aldrig för persiennerna numer för det bästa jag vet är att vakna och det är ljust ute (och inne med för den delen). Jag blir genast så pigg! Dess värre glömmer jag bort att dra för persiennerna på helgerna, vilket resulterar i en rätt dålig morgonsömn men det är en annan femma..

Ps, nu kan ni kommentera igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0