Bio

Igår lärde jag mig något. Man ska inte lita på den som river av lappen till biobiljetten. Jag och Julle skulle se Ritualen. Vi kom dit och mannen som rev biljetten sa salong 7. Det är jag helt övertygad om. Väl inne i salong 7 är hela raden vi ska sitta på full. Jag börjar klart och tydligt deklarera att någon sitter fel. Någon pekar ut var vi ska sitta, men när vi har trängt oss dit så är det fel nummer på stolarna. Vi börjar räkna och pekar ut personerna som sitter på våra platser och jag säger att dom sitter fel, för där ska ju faktiskt vi sitta. Det visar sig att de också skulle sitta på de platserna. Jag hann tänka att det måste vara fel på tekniken innan det visade sig att vi var inne i helt fel salong. Vi fick helt enkelt tränga oss tillbaka, be om ursäkt och skratta med alla i hela biosalongen för vårt lilla misstag. Nästa gång tänker jag minsann titta själv vilken salong jag ska gå in i.

Jag tyckte filmen var bra, Julle tyckte inte det. Så jag tror inte jag tipsar er om att gå och se den. Gillar ni skräckfilmer går den garanterat hem, tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0