Myshelg

Igår åt vid middag på en kinarestaurang vid medborgarplatsen. När vi ätit färdigt åkte vi längst upp i Skrapan till Och himlen därtill för att dricka bland de godaste drinkarna jag druckit i mitt liv. Mums. Efter två drinkar tog vi oss mot Hötorget och såg på The Tourist. En helt klart sevärd film. Angelina är så himla snygg i filmen att man blir avundsjuk!

Idag har vi tagit en promenad runt i Enskede och jag fick se stallet. En dag ska jag ta lektioner, en vacker dag. Efter det åkte vi till Vasamuseet tillsammans med Julles bror och hans tjej. Nu sitter jag med ett glas av mitt favoritvin i handen och ska snart börja laga middag. Olof och Olle kommer över på lite mat.

Kommentarer
Postat av: Mor

Åhh gumman!! Jag blir lycklig när du är lycklig!!!!

Pussokram!!

2011-01-08 @ 23:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0