Vilken morgon

Att träna på morgonen är sjukt svårt om det inte finns något jävlaranamma i mig. Jag sov mig igenom träningen istället och får satsa på det en annan onsdag istället. Hade det varit yoga hade jag nog orkat pallra mig ur sängen, men inte när det är aerobics och core.

Morgonen blev istället lite lätt kaosartad när jag fick cykla fram och tillbaka för att jag glömt diverse saker. Nu sitter jag på nationen och har precis ätit frukost med Linn. Dagens plan är stenhårt plugg fram till 14 då det är dags att träffa bästa Betty som är åter i stan igen efter en termins utlandsstudier. Kl 15 har jag basgruppsmöte, men det blir ett snabbt sådant för min del eftersom jag åker till Stockholm i eftermiddag för att göra ett besök hos Cederquist. Jag är med i deras grupp Next generation vilket innebär att jag blir inbjuden till deras kontor ett antal gånger per termin. Temat för kvällen är ledarskap och jag tror på en riktigt bra kväll!

Hittills är dagens höjdpunkt när jag kom till Norrlands och fick se Alex agera vaktmästare.
(Han bad mig att skriva det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0