Orvars

Det var en trevlig kväll på Orvars med Sara och Liselotte. En och en annan öl slank ner, vi löste världsproblem och jag träffade en kompis kompis som jag ska hälsa till idag. Det var en bra kväll, som av en outredd anledning slutade på max för chilicheese. Jag har tydligen sagt något i stil med:

"Skit i Stocken, jag går hellre på max och äter chilicheese"

Så det så. Nu ska jag göra mig i ordning för fredagen. Föreläsning, lunch med finaste Clara, basgruppsmöte, yoga och sist sushi och vin hos Linn och Maria. Det kan knappast bli en bättre fredag än såhär!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Paketet på väg innehållande ridattrialjer. m.m.

Vad mysig kväll du får ikväll. Testa med Wasabioljan som du fick av mig, men se till att skruva fast förslutningen hårt så det inte rinner ut något, det blir faktiskt inte så trevligt då. Ha en mysig kväll.

Goa pappsenkramisar

2011-02-18 @ 15:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0