Hästar

Seminarium på förmiddag och sedan pluggade jag på Norrlands tills det var dags att ta mig ut till Akademistallet. Underbart med doften av häst och att få klappa lite på djuren. Vi kommer få rida två gånger i veckan till i slutet på maj. Jag svävar på moln och ser fram emot våren! Det kan ju liksom inte bli bättre. Jag har väldigt höga förväntningar! Jag har ju inte ridit lektioner på åratal då jag växte upp på en liten ridskola med få resurser och nu ska jag få rida lektion 2 ggr i veckan - gratis. Jag ser framför mig hur jag själv kommer att utvecklas. Det finns ju en viss risk (ja, det är en risk pengamässigt sett) att jag vill fortsätta att rida till hösten också...

Körde crosstraning på gymmet och resten av kvällen har jag renskrivit lite anteckningar varvat med slösurfande och tedrickande. Nu är det dags att sluta mina gröna. Imorgon blir det nog aerobics och core kl 07.00 om jag ska hinna träna som jag tänkt i veckan. Om jag inte är helt död och det inte är -20 grader (som imorse) ska jag ta mig till gymmet.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0