Service?

Igår var en riktigt bra dag. Jag var kanske inte så produktiv, men jag hade en riktigt bra känsla i kroppen. Ingen ångest, oro eller nåt. Det var bara fantastiskt! Idag är det helt tvärtom. Morgonen har varit kaosartad och det har inte riktigt gått som jag tänkt mig.

Sats har gett mig dålig service (förutom platschefen på Sats i Globen som var snäll och löste allt) och det har jag irriterat mig på hela morgonen. Det är trist att folk bara vilja sälja och att service kommer i efterhand! När jag köpte ett guldkort trodde jag att jag skulle få träna på alla center i hela Sverige. Riktigt så enkelt var det inte. Tack och lov är det ordnat nu.

Dagens tips - köp inte ett guldkort i Uppsala om ni vill träna på alla center. Köp inget i Karlstad heller för den delen. Köp någon annanstans.

På köpet valde mitt internet att krångla och fick sitta i telefonkö i evigheters långa minuter. Kul. Nu ska jag äta lunch och hoppas att jag inte är en ragata resten av dagen...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men, vilket kort måste du köpa för att kunna det då? Vad gäller guldkortet på?

2011-04-01 @ 23:41:04
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0