Köksrenovering

Dagen skulle ha gått i pluggandets tecken, men riktigt så har det inte blivit. Istället har jag och Julle kollat ut kakel tills han kök och köpt en bänkskiva och diskho. För en tid sedan slog vi vad - om köket är färdigt innan 1 juni är jag skyldig honom en middag. Om det blir färdigt efter blir jag bjuden på middag. Behöver jag säga att jag ligger bra till? Det är i varje fall kul att kika på nya saker och jag längtar tills jag får renovera!

Nu sitter jag hos Julles föräldrar och påtar med min PM. Det är skönt att se dokumentet uppe och påbörjat, fastän det inte står alltför många tecken där. Från och med nu är det PM-stuga som gäller fram tills jag åker hem till Stensele. Innan dess ska jag åka på kryssning med några av mina allra bästa vänner. Jättelyxigt!

Kommentarer
Postat av: Nils

Också sugen på köksrenovering där hemma. Svårt ekonomiskt bara.

2011-04-18 @ 16:45:11
URL: http://koksrenovering-eskilstuna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0