Flygstrejk

Jag drabbades visst av flygstrejken. Jag var tvungen att boka sista biljetten hem. Hurra för Storumans flygplats som gynnas i denna strejk.

Jag har sagt hejdå till Elin, Nina och Alex. Ni vet redan hur jag känner. Jag måste helt enkelt åka till Skellefteå i sommar när Nina är hemma. Jag bara måste. Hon är min vapendragare och vem ska jag berätta allt för om vi inte ses på 3 månader? Vem ska jag ta morgonpromenader med och bara prata om livets alla bekymmer?

I sommar ska jag bli allmänbildad och börja gilla public service. Jag ska bli smart. Eller smartare rättare sagt.

(Ja, jag är lite deppad. Det kan man läsa mellan raderna. Sommaren kommer bli bra ändå, för jag får vara med pappa. Men..)

Kommentarer
Postat av: Nina

Saknar dig redan, tur att det finns telefoner :)

2010-06-07 @ 17:28:58
Postat av: Alex

Klart det kommer bli en bra sommar! Ska du börja titta på SVT är sommaren räddad oavsett vad som händer annars! :)

2010-06-07 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0