Dear John

Se den, utan tvekan. Jag älskar kärlek, så är det ju bara. Jag älskar även mannen i mitt liv - som jag inte hittat än. John skulle kunna få vara mannen i mitt liv, om han stannade hemma istället för att åka ut i vida världen. Klart sevärd film och jag har gråtit min ranson tårar idag. Det är en fin film och man bara älskar den. Mer kärlek till folket!

Jag är ensam hemma i huset för första gången på evigheter. Det är lite småläskigt faktiskt, så därför blir det sängen ganska snart. Tacka vet jag det norrländska ljuset, för annars hade jag varit mörkrädd vid det här laget.

Tänk om jag hade haft en lättsam bok att läsa just nu, men självklart är det en deckare. Nä, jag pallar nog inte det om jag ska kunna sova i natt. Eller så är det precis vad jag gör. Jag kanske är hårdare än jag tror?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0