Ammarnäs

Dagen har spenderats i Ammarnäs tillsammans med pappa, Elin, Linda och Joel. Vi har fikat, åkt runt och tittat på div. olika ställen, ätit god mat, sett en snygging på wärdshuset och shoppat lite. Snyggingen kunde jag nästan tagit med mig hem. Det var en mysig och bra dag, men vädret var inte på sin bästa sida tyvärr. Den norrländska sommaren...

Gårkvällen spenderades ute på fiskevatten i Grannäs. Jag, Elin och Linda fiskade ut till sena natten och vi hade det allmänt bra. Jag fick dagens träning genom att ro. Och ro och ro och ro. Jag rodde nästan blåsor i händerna.

Nu blir det sängen. Genast. Jag ligger i och för sig redan startklar så det är bara att vänta i sömnsanden eller vad det nu är som John Blund kommer med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0