Lördagsmys

Vi lagade mat, åt, såg Let's Dance och åt efterrätt igårkväll. Smarrigt värre om jag får säga det själv! Kring 12-slaget bestämde jag och Manne oss för att hyra en skräckis och det blev The last house on the left efter många om och men. Den var i varje fall bra och vi var på spänn hela tiden!

Nu ska vi pallra oss ut till IKEA och sedan blir det skivstång/kondition senare i eftermiddag. Kvällen är lite oklar, men mys ska det i varje fall bli!

Förresten mamma, jag skulle vilja ha påfyllning till mitt kakfat av t.ex. en tårta eller en prinsessbakelse. Så himla söta!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja visst är hennes skapelser söta!!!

Ska tänka på saken.....;)

Pussokram!!

2010-01-17 @ 11:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0