KK

Jag inledde dagen med att sova alldeles för länge. Hur jag ska ta mig upp imorgon kring 5-tiden är för mig en stor gåta.

Dagen har bestått i basgruppsmöte och seminarium. Sedan var jag en sväng på nationen och fick hämta ut mitt kk. Här skall festas! För er som inte vet vad detta är så betyder det att jag får gå före i kön på alla nationer och ta med mig en kompis. Vi går dessutom in helt gratis! Underbart med andra ord! 3 flugor i en smäll alltså.

Nu ska jag byta om pallra mig till slottet. Jag ska på kransbindningsfest, som det så fint heter. Vi ska bland annat öva inför doktorspromotionen som går av stapeln imorgon då jag alltså ska göra mitt första uppdrag som marskalk.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Nice med KK! :D

2010-01-22 @ 09:17:06
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0