Slöardag

Jag som skulle vara duktig och få en massa gjort idag har knappt gjort något alls. Jag har städat lite och burit ner lite saker till förrådet och tvättat hela 4 tvättar (fatta hur full tvättkorgen var!), men annars har det som varit lugnt idag. Rätt skönt faktiskt och jag är därför taggad inför veckan som kommer. DÅ ska jag vara duktig - på alla sätt och vis (även på bloggfronten)!

Ikväll har jag sett Kommisarien och Havet. Egentligen totalt värdelös och den är dubbad. Vilken skam egentligen, men jag slöade i soffan och kikade på det ändå. Jaja, missar jag det nästa söndag så är det ingen katastrof. Jag fattar egentligen inte varför jag fortsatte kika? Böckerna är ungefär 1000 gånger bättre!

Nu ska jag krypa i säng. Sokrat imorgon kl 8 på Eko!

Kommentarer
Postat av: A-E

Håller med, Kommisarien och havet var usel.

2009-09-14 @ 14:23:16
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0