Fredag

Så, även fast jag inte klev upp i riktigt rätt tid så sitter jag ändå här och har gymmat nu på morgonen. Skönt! Nu ska jag plugga resten av dagen och vara superduktig. Det är min målsättning iaf och jag får se hur långt det räcker. Orkar i varje fall inte ta mig någon annanstans än till soffan så det blir en hemmadag idag.

Idag har Flickan som lekte med elden premiär! Fatta hur mycket jag skulle vilja se den??! Men det får bli framöver istället. Jag vet i varje fall att jag har något bra att se framemot :-)

Nej, nu måste jag ta tag i det här om jag ska få något gjort idag. Sedan är det helg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Filmen har dock fått riktigt dålig kritik, även av de som gillade första filmen. Fast jag ska hursomhelst se den jag med :p

Jag pluggar också hemma idag. Har som du ser inte riktigt pli på mig själv, haha

2009-09-18 @ 15:56:19
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0