Snart strejkar jag

Men kom igen. Jag har ju inte bara fattiga studenter som läsare, men man kan ju tro det för det går inge vidare för min insamling. Kan Martina som är i USA engagera sig och skänka en slant, ja då kan ni andra "soffliggare" också göra det.. 

50 spänn räcker. Skicka BESEGRA 1385 Ditt Namn till 72988 så bidrar ni med 50 kronor snabbt, smidigt och enkelt. Eller så kan ni gärna skänka en större slant via internet. Så, tjopp tjopp.
Om alla läsare bidrog med 50 kr skulle vi vara uppe i 6000 kr på ett kick. Fatta vilken god gärning vi skulle göra tillsammans!

Nej, snart går jag ut i strejk helt enkelt. Och vems blogg ska ni läsa då? Va, va, va, va, va? Och ni som känner mig vet ju att jag är handlingskraftig när jag sätter den sidan till..




"Ska bara"

Tänk inte ska bara, tänk jag gör det nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Puss på dig sötnos <3

2009-10-08 @ 09:36:08
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0