Dresses

Kom hem från nationen för ett tag sedan. Kvällen har gått super, fastän det var hur mycket dötid som helst. Vi dödade tid med att plugga, leta efter klänningar till ÄG som närmar sig med stormsteg och äta ost och kex.

Klänningsutbudet är dock inte alls bra. Den här är den bästa jag hittat hittills, men 1400 kr för en klänning känns inte riktigt okej. Det är ju inget fynd direkt.. Fast som jag sa till Elin; det är ju bara 59 kr i månaden!

Jag jagar vidare och har hittat denna, men den är i butik först i november och ÄG är ju den 31:a oktober. Så det funkar inte det heller. Sedan är jag lite skeptisk till passformen också.. Jaja, jag får fortsätta leta!

Nu tänker jag pallra mig i säng och försöka vara pigg imorgon. Har en hel del som står på mitt att-göra-lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0