Cash rakt ner i fickan

Det lönar sig att säga sin åsikt.

Jag mailade Ica om maten jag och Manne åt i söndags och skrev att jag trodde det var fel på receptet. Idag visar det sig att jag har fått ett brev från Ica där de skriver att de är måna om sina kunder och kompenserar mig fastän de inte har fått någon upplysning om att receptet skulle vara felaktigt. Gött säger jag!
150 kr rakt in i fickan till mat. I love Ica!!! Det visar sig med andra ord att maila!
 


Annars har det inte blivit mycket idag. Har inte hunnit plugga så mycket som jag hade velat, men det tar jag igen.. hmm.. en annan dag.

Tränade faktiskt fastän benen. Det straffar sig säkert imorgon, men på tisdag ska jag kolla upp fossingarna och jag hoppas att de hinnar något "fel".

Jag och Manne har ätit röding ikväll och han har benat fisk för första gången i sitt liv. Resultatet blev.. jaa.. därefter. 
Men nu är han så van all min norrländska så han far han också när han åker någonstans. Vilket inflytande jag har!

Nu ska jag renskriva lite innan det blir läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0