Swisch!

Hela dagen har gått i ett svep fastän jag var uppe före sex i morse och jag har fått en massa gjort! Härligt med sådana dagar.

Tränat, lagat middag, renskrivit flera seminarier samtidigt som jag sett på tv sedan 19. Oj, vad jag känner mig duktig :-) Spårlöst på TV4 var toppen och jag fick snyfta till tv-tittande ikväll med.... Dock brände jag en hel gryta full med bulgur. Så kan det gå när man är inne i tvn, så det var bara att kasta alltihopa och så får jag koka ny imorgon bitti. Jag hoppas på en tidig morgon imorgon med - man hinner med så mycket då, men allt beror ju helt på den inbyggda väckarklockan.

Nä, nu är det dags att sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0