Orklös

Jag har inte gjort något vettigt alls idag. Det är svårt när man inte orkar. Nu är jag in varje fall hemma och ska sätta mig och förbereda det allra sista för morgondagens föredragning och sedan ska jag renskriva resten av kvällen så jag får något gjort i alla fall. Inte det som jag borde göra kanske, men det är lättsamt och jag slipper tänka..

Imorgon vill jag vara frisk! Nu måste jag vara sjuk och försöka prestera samtidigt. Det är en dålig kombination. Det värsta är att nästan alla jag känner här i Uppsala är sjuka nu och jag hoppas vi alla bär på samma virus för annars går det här väl runt, runt och runt.

Tjing så länge!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Krya på dig min flicka. Förök med vitlökspastiller det brukar rensa rören. Ta minst 3 så det biter så skall du se att du blir snabbt frisk. Ta de var fjärde timme så flyr uppsalavirusen sin väg. Då så många är snoriga i Uppsala så märker de inte ditt vitlöksintag.

Krya på dej tösen.

Pappsenkramar

2009-03-23 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0