Ett stort leende

Fick ett sms av ÅM idag där det stod:
"Albin är för härlig. Han tyckte just att vi ska fara på bageriet och köpa semlor och fara till Lina och fika. Och sedan frågade han om Viktor gift sig med någon annan."

Så himla söt han är! Gissa om jag log från öra till öra. Vad jag saknar de små liven... Han tyckte att det var synd att jag bor så långt bort och jag håller med. Och det med giftemålet är ju allt för gulligt. Bättre att han trodde att vi var gifta än att tro att en 36-åring som man bor och har familj med (och för övrigt är gift med) är ens pojkvän. Det kallar jag för man ;-)

Och Viktors "men tjeeeenarä" när jag som honom sist jag var hemma kommer jag aldrig att glömma. Att han gjorde en repris nästa gång vi sågs med "men tjeeenarä igen" gjorde ju att jag bara smälte. Sötungar! 


Kommentarer
Postat av: ÅM

Haha, tur att vi har de små goa ungarna att skratta åt ibland :-)

2009-03-03 @ 20:49:20
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0