Årsförbrukning

Jag skulle behöva få en årsförbrukning av strumpbyxor. Eftersom jag bär det minst en gång i veckan och de är omtåliga som glas förbrukar jag ett par stycken per år. Tur jag inte har dem varje dag!

Ett oanvänt par kraschade nyss, tur jag hade ett till på lager. Men nu är lagret slut så jag måste inhandla mer!

Nu taggar jag för fest. Stocken, here I come. Jag och Frida ska hänga i baren och shotta lakrits-shots sedan ska vi dansa natten lång. Men först ska vi äta ihjäl oss på tacos.

Time to go buddies.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det gick bättre fr dig att käka tacos innan utgång. För oss blev det något man kan likna med palt koma. ;)

2009-03-20 @ 07:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0