Kväller

Det är alldeles ljust ute och jag är inte ett dugg trött, fastän jag borde vara det. Det är dags att krypa till kojs och invänta morgondagen. Jag ska jobba på brännan och fixa lite här hemma - först och främst i rabatterna. Ska bli kul för mina ljusgröna fingrar kliar :-)

Jag har inte gjort något alls ikväll, men varit rastlös till tänderna. Har försökt packat upp lite och tvättat, men det har inte stillat min ro. Stillasittande är inte något för mig har jag insett. Ibland är det ju så förbaskat skönt, men ikväll var det inte någon höjdare.

Imorgon lovar jag att jag ska ladda upp lite bilder från Cyprus och skriva ett inlägg om resan. Det får bli så.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0