Torsdag

Jag har pluggat heeeela dagen, men jag tycker ändå inte jag har hunnit något alls! Jag läser och läser, men får aldrig vända sida känns det som. Gick hem kring fem och sedan dess har jag ätit lite mat och sett One Tree Hill. Det är så himla bra! Annars har jag bara legat i soffan och gjort ingenting. Jag är så fruktansvärt trött, men jag vet att jag inte kan somna om jag skulle försöka. För att försöka få bukt på det här har jag köpt insomningstabletter och jag hoppas det kommer att funka. Har smällt i mig 4 stycken och de borde börja verka om sisådär 45 minuter. Om de ens funkar?!

Jag står fortfarande i valet och kvalet om jag ska åka till Norrköping imorgon eller ej. Hmmm.. Jag ska packa min väska och så får jag väl se imorgon bitti hur jag känner mig. Just nu vill jag bara vara hemma och sova hela helgen, men det kan nog vara skönt att komma bort härifrån för jag vet att jag inte får särskilt mycket sömn här hemma.

Nä, jag ska packa ihop nu och sedan krypa i säng. Jag håller tummarna för att jag kan somna i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0