Registrering T2

Så där, nu är jag registrerad till termin 2. Det gick superfort om man jämför med T1 för nu kom folk i spridda skurar.

Introduktionsföreläsning kl 11.15-13 på BMC. Sedan har jag hela dagen fri, eller ja nästan iaf.. Något ansträngande orkar jag inte göra, men jag skulle ha begett mig till Friskis och tränat. Det var ju ett tag sedan jag rörde på mig (och då räknas inte igår). Saken är ju den att mitt träningskort har gått ut och ett nytt går på 2000 kr. För en stackars student är det mycket pengar, trots att det är studentrabatt. Fast om man slår ut det på 12 månader är det ju inte så mycket ändå. Får försöka hosta upp dem! Och jag som inte ens är förkyld just nu..

Julpyntet åker i varje fall ut i eftermiddag! Sedan ska jag ha One Tree Hill-maraton. That's the day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0