Liten miss i planeringen

Att vårt basgruppsmöte skulle ta 3 timmar istället för 2 missade jag i morgonens planering. Ibland så känns alla så omotiverade och då kan jag fundera varför jag ens ska lägga ner 3 timmar på detta när vi inte ens kommer fram till något. Okej, avtalstolkning är skitsvårt och det finns ingen rätsida alls på det hela, men ändå. Jag hade iaf hunnit läsa klart de där 50 sidorna som jag har kvar i boken och fortfarande inte hunnit läsa. Det blev inget plugg på JB i varje fall...

Kom nyss hem och med posten kom mitt lönebesked från kommunen. Jag hade tippat på 4000, men jag fick världens överraskning när det visade sig innehålla mycket mer. Hurra! :-)

Bokade klipptid idag så på fredag kl 9.30 är det dags. Funderar dock på om jag ska avboka ändå och vänta tills i februari för då har jag tänkt åka till Elin i Sandviken och hälsa på och så får hon klippa istället. Det återstår att se..

Om en timma är det träning och jag har aj-aj i mina vader, men det tänker jag ignorera ikväll. Jag vill träna! Sedan blir det hem och äta lite och se på Advokaterna. Exciting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0