Jag lyckades

Idag lyckades jag vakna kl 07.30 och vara pigg. Himla skönt, men jag låg och drog mig i sängen en stund till och kikade på Nyhetsmorgon. Nu har jag ätit frukost och ska göra mig i ordning för att ta en tripp i till JB. Ska sitta där och läsa fram tills innan tolv för då ska jag till BMC och ha basgruppsmöte och sedan föreläsning fram till 16. Jag är redan less på att cykla den långa vägen till BMC i snöslask och gå? - Nej, det har jag inte en tanke på.

Träning ikväll, men annars har jag inget annat inplanerat för kvällen. Skulle ha lagat lite mat, men det känns inte så inspirerande att göra, men det är väl bara att ta tag i det så man får det gjort.

Halva veckan har snart gått och det är snart helg igen. Toppen! :-)

Ha en bra onsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0