Advokaterna

Nu är dagen snart avklarad. Jag inte gå och lägga mig än, för jag sitter och läser chatten med Björn Sandin från Advokaterna. Spännande!

Tränade i varje fall och sedan järnet hem till duschen, TV:n och den sena middagen. Satt som fastklistrad framför TV:n när det var Advokaterna. Det är så himla spännande och jag vill bara hoppa över avtalsrätt, kontraktsrätt, skadeståndsrätt och liknande och göra lite spännande saker där det händer grejer. Betty läste om HIV-mannen i fredags och det är grejer det. Intressant! Hur intressant är ett rättsfall som handlar om avtalstolkning till exempel? Nej, just det - inte så vidare spännande.

Nä, nu ska jag väl ta och pallra mig i säng. Boken som jag lånade av Anna är himla spännande så jag måste hinna läsa lite innan jag somnar också. Men telefonen väcker mig 07.30 imorgon och då ska jag kliva upp. Uppe med tuppen och det ska tydligen hjälpa min sömn. Det hoppas jag på!

God natt på er!

Ps, mamma kan du ringa mig imorgon? Inga pengar på telefonen you know....


Kommentarer
Postat av: Mor

Jobbar dag i morgon så jag ringer när tillfälle ges!

Hoppas du får en god natts sömn..Pussokram!

2009-01-26 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0