Nya gardiner

Det bästa med Jotex är att de alltid har erbjudanden. Förra veckan damp ett nytt erbjudande ner i brevlådan: 50% rabatt på valfri vara. Jag hade länge velat ha vita gardiner till mitt sovrum och sedan fanns det ett par som jag har tittat och funderat på, men ännu inte klickat hem. Nu fick jag världens chans och nu är de på väg hem till mig, eller ja, beräknad leverans är den 25 april, men tiden går fort när man har roligt!



Sedan var de ju nästan gratis också. 119:- för ett par 250 cm gardiner - det kan man kalla fynd!

Summan för ordern efter rabatten var dock tvungen att vara över 200:- så jag var ju tvungen att klicka hem lite mer. Dessa i rosa/lila fick också hamna i kundvagnen.



Ja, jag vet. Jag är lite flickig. Men jag gillar allt som heter rosa, lila, skirt, sött etc. Det är liksom jag. Mitt riktiga jag bakom den svart/vit/gråa juriststudent jag till vardags är, haha.

Jag får dessa om två veckor och då ska de upp på stången på en gång! Mysigt..

Nu skulle jag bara haft ett par nya gardiner till vardagsrummet, eller två par. Lite mer diskreta, så jag är på jakt efter några. Jotex hade inga som föll mig i smaken så jag får leta vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0