Hektiskt och sedan en massa plugg

Jag har redan haft en hektisk morgon, men nu ska det väl lugna ner sig lite. Toppenfint väder ute. Runt -0 grader och nästan strålande sol och lite smått kyligt och friskt i luften. Det kan inte bli bättre. Åh, vad jag längtar till våren!

Nu måste jag komma igång med plugget. Dags att läsa igenom rättsfallen igen och försöka analysera mer, strukturera upp arbetet, tänka på dispositionen etc. Det är mycket kvar att göra fastän jag nästan skrivit de max 10 000 tecken som får skrivas. Tur jag har hela veckan på mig, men det känns skönt att jag kommit en ruskigt bra bit på vägen. Frågan är ju om det är bra eller ej, men det återstår att se. Om jag har förhoppningen att bli söndersågad så blir jag ju glad om jag lyckas bättre än så, men jag litar på min instinkt att det nog ska gå an i varje fall.

Nä, rättsfallen ropar på mig. NJA 1971 s. 129, NJA 1978 s. 389 och NJA 2001 s. 10 - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0