The sun is shining!

Gissa om det är underbart att vakna upp och se att solen skiner? Det är dock inte desto skönare att vakna kl 5 för att katterna piper och tycker att man ska kliva upp, men då är det bara att sno på sig och somna om. Så här sitter jag nu.

Ska ut i solen och sola de förmodligen få timmarna som solen kommer skina för det bådar icket gott med en massa moln som tornar upp sig. Vaderkanalen.se säger molnigt kl 14.00 så jag ska nog ta mig ut till solstolarna på baksidan ganska omgående.

Annars händer inget av större vikt idag. När jag solat klart för dagen ska jag fixa CSN och papper till Folktandvården och sedan blir det ju bio med Johanna kl 19.00 på Folkets Hus. Harry Potter och halvblodsprinsen är den utvalda filmen. Spännande! Jag hoppas den är bra...

Nä, solstolen nästa nu. Njut av solen raringar!


Kommentarer
Postat av: Gina

Om jag ändå också fick njuta av solen! åh jag är så avis på alla som får det!

2009-08-06 @ 15:27:02
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0