Spöken?

Vad är det som låter när jag släckt lampan och ska sova? Det prasslar i hela rummet och det låter som om en plastpåse sakta rör på sig. Så knäpper det hela tiden tills jag somnar. Vad är det? SPÖKEN?!!

Det låter inte när jag har lampan tänd och det kommer mest från ena hörnet. Jag lovar, jag har letat ÖVERALLT (till och med, den mörkrädde som jag är, har jag vågat kika under sängen) för att försöka lista ut vad det är, men har ännu inte hittat lösningen, så det mesta tyder på att jag har spöken här också. Förföljer de mig?

Men vet ni en sak - jag är bara lite rädd. Det är mest jäkligt irriterande med de där knäppningarna. Jag vill ju faktiskt sova ifred.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Va modig du är. Jag hade nog varit vaken hela natten och varit rädd. Jag är ju lite feg ;o)

2008-09-05 @ 16:43:25
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0