Too drunk

En liten too drunk lillasyster har skickat alldeles för fulla sms till både mor och syster. Glöm dessa, men jag har haft världens finaste kväll ikväll. Jag ska visst få en lektion i juridisk metod efter helgen and I like it.. Då ska jag bjuda på mors bullar och jag ser så mycket fram emot det så jag nästan spricker.

Förfest hos Sofie med Carro och Carro. Världens härligaste tjejer.

Anna ska väcka mig imorgon - det behövs för jag lär inte vara så pigg vid sju. Men jag gillar Anna anyway, och även mor och Fanny som har fått knepiga sms ikväll också, men det är inte så konstigt eftersom hjärtat bultar 1000 gånger om.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Haha jag tyckte väl att ditt sms var lite skummt :O)

2008-10-10 @ 07:44:30
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Maria

Haha, du får skaffa alkolås på mobilen ;)

2008-10-10 @ 08:25:14
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Mor

haha... gillar Marias kommentar!!!

2008-10-10 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0