Klassfest a la mellanstadiedisco

Jag hade så himla kul igår!

Först samlades vi på Jontes och minglade tills maten var klar. Supergod tacos och jag åt och åt och åt. Men handen på hjärtat så kunde jag kanske 3 namn utöver de 4 personerna som är i min basgrupp exklusive mig själv så vi hade en namnlek och nu tror jag att några namn har fastnat i varje fall. Nu slipper i alla fall alla heta du.

När vi ätit fortsatte allt surr och sedan så hade vi limbo tävling. De fyra som var kvar till sist var killar, så vi tjejer måste ha varit hur dåliga som helst. Tillslut vann i vart fall någon? på en sån låg höjd som jag nästan hade kunnat kliva över.

Vi hade även pris för bäst utklädnad. Vem tror ni kom tvåa? Jo just det, den ständiga tvåan... 

Sedan blev det Snerkan och dans till inte världens bästa musik och vid två tiden var jag hemma. Roxanne följde med och sov här eftersom hon "missade" tåget hem till Gävle.

En lyckad kväll alltså! Med en massa skratt om mellanstadietiden...

Bilder kommer senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0