Hemma

Åh, vad det är mysigt att vara hemma! Som jag har saknat Stensele/Storuman...

Resan gick bra och jag hade det himla trevligt. Jag är så tacksam över att jag tog mig hem på ett sådant smidigt sätt. Fick även se lite snö i Sundsvall och en bit norröver, men inget här uppe. Lite tråkigt, för vid den här tiden brukar det ju vara snö här. Jag blev även uppdaterad om bensinpriset som visade sig vara betydligt billigare än jag trodde. Jag hänger ju inte med eftersom jag aldrig kör bil eller besöker en mack nu för tiden.

Kom hem kring 20 och ikväll har jag hunnit träffa 3 av mina kära vänner - Jennie, Jonas och Anders. Jag har haft ett stort leende på läpparna hela kvällen. Skrattat är det mesta jag har gjort, men man kan inte göra annat i Jonas sällskap! Jag har sett hela Storuman och jag har saknat alltihopa.

Morgondagen kommer bli kanon, det känner jag på mig! Hemresan har ju börjat bra och det blir bara bättre och bättre.

Jag kommer inte vilja åka hem på söndag. Just nu ångrar jag nästan att jag åkte hem för nu vet jag hur det kommer kännas på söndag när jag är tillbaka i Uppsala. Det kommer kännas så tomt, så tomt. Den känslan skulle aldrig ha dykt upp om jag inte hade åkt hit och det är därför jag gruvar mig för hemgång. Jag vill vara kvar här...


Dags att krypa i säng. Imorgon har jag en hel del att göra och jag ser fram emot alltihopa!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Ida B

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO........:) Så det kan gå. Njut av att vara hemma nu. Jag är sjukt jävla trött. :/ Hej då! :)

2008-10-31 @ 04:11:13
Postat av: Ida

Det kommer att bli en super bra kväll, känner det på mig! Hörs när jag är på g från ume ;)

2008-10-31 @ 09:20:28
URL: http://idaform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0