Stockholm International Horse Show

Jag vill gå. En hel dag. Först hoppning, sedan älskade dressyr som ger mig rysningar och därefter Grand Final. Saftigt dock med 665:- fast det skulle vara värt varenda krona och egentligen inte så dyrt eftersom det är en hel dag, men är man fattig student så är man. Jag och Fanny var där 2006 och det var en upplevelse utan dess like som jag måste göra om. Jag hade ju till och med turen att få hälsa och klappa på Briar. Det är inte varje dag man får komma nära en sådan stjärna.

Jag får satsa på nästa år istället.

När jag blir rik ska jag köpa mig min drömhäst. Jag saknar dressyren och Boggi så mycket. För någon vecka sedan damp Equipage ner i brevlådan. Jag hade totalt glömt bort att jag premenuerade på den. Trevligt med läsning, men det gör desto mer ont i hjärtat.





Och vill ni veta vad det värsta är? Jag vågar inte åka till Västerås och hälsa på för jag är rädd att jag sedan inte kommer kunna åka därifrån. Storumanresan på Halloween skrämde mig.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Men Lina det heter ju prenumerera ;o)

2008-11-12 @ 21:09:59
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0