Önskelista del 2

Här har jag börjat på min önskelista och nu fortsätter jag:

  • Kokböcker. Ingen "vanlig"  såsom Rutiga kokboken, för det har jag redan, utan någon roligare.
  • En blomma eller snarare en växt, har tyvärr råkat ta död på en av mina ägodelar. Jag skyller på studierna. Nu ser det så tomt ut i fönstret. Gärna en porslinsblomma.  
  • Hyllor till sovrummet, alternativt skulle jag kunna önska mig en likadan hylla som jag har fått av morfar tidigare som han har gjort själv. Det skulle bli snyggt med en sådan på vardera sida eftersom jag redan har en sådan. Jag ska bara göra om den så att den är i samma bruna färg som min toksnygga säng!
  • Sänglampor, men jag vet inte vilka. Har letat och letat men fortfarande inte hittat de perfekta.

Ja, det var allt jag kunde komma på just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0