Fars dag!

Idag är det fars dag som alla säkerligen har lagt märke till. Jag har ringt och grattat min käre pappa på hans dag. Han är ju bäst!

Idag har jag varit duktig och strukit all tvätt och gjort det fint i min lilla klädkammare, så gott det går. Tränat har jag också gjort och lagat mat för en hel armé som vanligt. Jag kan alltså gå och lägga mig med gott samvete.

Anna har varit här ikväll. Kaxiga var vi som bestämde oss för att se filmen "The Eye". Efter 30 minuter så stängde vi av och såg "Ensam mamma söker" istället. Nu är vi inte så kaxiga längre och vi lär inte hyra en rysare än på ett tag. Fast jag vill, jag vill, jag vill. Det är ju det allra bästa, men jag kan inte se det ensam och inte med någon som är ännu räddare än jag - för det var Anna. Sedan såg vi "Sanningens ögonblick" och skämdes för hon som var med. Pinsamt!

Nu tänker jag krypa i säng. Imorgon har jag möte om mitt PM kl 08.15 och det betyder att jag måste kliva upp innan 7 och jag brukar ju inte vara så pigg vid den tiden på morgonen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0