Dagens att-göra

Nästan avklarad...

- Olja in trädgårdsmöblerna.
- Skruva ur Boggans broddar (Världens änglakarl ska göra det! Som tack bjuder jag på öl!)
- Plantera ännu mer blommor att ha ute på trappan
- Kratta klart framsidan av gården (baksidan är tydligen full av massa maskiner som inte flyttar sig av sig själv, så där kommer varken jag eller krattan åt.)
- Anmäla mig till tävlingen på Surf, fortfarande osäker på vilka klasser, men lutar mot LA:3, LA:4 och LA:1. Jag är ju inte den som ställer upp i LA:4 två gånger, tror jag.

Och det viktigaste:

- HITTA EN HÄSTSKÖTARE TILLS IMORGON!!!!!

Nu ska jag göra mig i ordning för daten på stallet kl 17.00

Kommentarer
Postat av: ÅM

hur gick det med broddarna? Lakejens satt inte alls hårt, så det tog 10 min sedan var dom borta. tur ska man ha ibland. inte sa du väl att vi skulle äta glass efter du blev på bättre humör? Du frågade om jag köpt blommor. Men glass det åt jag, två stora skålar med grädde och jordgubbsylt =) Vi targlassen i Storuman till veckan. Polka på Nyfiket röstar jag på=)

2008-05-09 @ 21:50:30
URL: http://www.ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0