Bad day

Klev upp kl 7 och åkte till stallet och red. När jag kom hem märkte jag dock att jag höll på att få migrän - igen! Proppade i mig Eeze och åkte upp och jobbade. Mådde skitkasst och orkade inte göra någonting. Hanna kom upp och skulle göra ett bud och då skickade hon hem mig. När jag kom hem spydde jag, så dåligt mådde jag! Tog Eeze igen och la mig i sängen och sov i drygt en timma. Sedan klev jag upp och kl 12.45 var jag åter på jobbet igen. Nu mår jag nästintill prima igen, bara huvudet som är lite segt.

Jag tror det här var kroppens sätt att säga ifrån....

Kommentarer
Postat av: Isa

Du måste lyssna på kroppen och va rädd om dig ! sova äta vila du vet... ;0)

2008-05-16 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0