Till anonym

Hej anonym!

Jag citerar mig själv för att förtydliga det hela:

"Efter sommaren hoppas jag att jag aldrig mer ska behöva jobba för Storumans kommun under dessa förutsättningar."
Observerar att det står efter sommaren.

Jag vet inte om det är sommar, höst, vinter eller vår där Du bor, men här, i Storumans kommun, är det just så pass sommar. Fast man kanske skulle kunna tro att det är höst, på grund av det dåliga vädret.

Till helgen är det midsommar. Jag skulle vilja kalla det att sommaren är slut kring september någon gång. Det är först då som ovanstående citat träder i kraft!

Och förresten, varför använde Du inte "Tranan" som signatur som Du använde dig av sist Du kommenterade något i min blogg? Och vad jag har hört så jobbar Du inte ens på Tranan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0